UKDailyNews

Manchester; Three people taken to hospital after robbers armed with shotgun and machete raid Moss Side cafe

مانچسٹر کے ایک کیفے پر گزشتہ روزمسلح افراد کے حملے کے نتیجے میں 3افراد زخمی

مانچسٹر کے ایک کیفے پر گزشتہ روزمسلح افراد کے حملے کے نتیجے میں 3افراد زخمی ہوگئے جنھیں ہسپتال پہنچادیاگیا ہے ، پولیس نے6مبینہ حملہ آوروں کو گرفتار کر لیا ہے۔ پولیس کے مطابق پرنسس روڈ موس سائیڈ پر واقع کیفے میں3مسلح افرادنے ایک مشتبہ شاٹ گن ایک چھرے اور بیس بال کے ایک بیٹ کے ذریعے دھمکی دیتے ہوئے اپنا تمام سامان اورکاروں کی چابیاں ان کے حوالے کردیں، حملہ آوروں نے ایک شخص سے اس کی سفید رنگ کی رینج روور اور ایک بی ایم ڈبلیو 3سیریز چھین لی اس وقت کیفے میں موجود 3افراد کو جن کی عمریں کم وبیش 20سال بتائی جاتی ہیں ہسپتال پہنچایاگیا تاہم وہ شدید زخمی نہیں تھے، پولیس کو بعد میں چھینی گئیرینج روور فالو فیلڈ میں بوو لینڈ ڈرائیو پر مل گئی پولیس نے 6افراد کو جن میں 4لڑکے جن کی عمریں بالترتیب 23، 18,19اور58سال اور17سال عمر کی2لڑکیوں کو چھنتائی کے شبہے میں گرفتار کرلیاہے اور ان سے پوچھ گچھ جاری ہے۔

Manchester; Three people were taken to hospital after robbers armed with a shotgun, baseball bat and a machete raided a Moss Side cafe and forced customers to hand over their car keys.
Detectives say three men burst into the Princess Road cafe at about 10.30am on Saturday.
They threatened customers and demanded they hand over their car keys and ‘personal belongings’ before fleeing in a white Range Rover belonging to one of the victims and a white BMW 3 Series.
Three customers – all aged in their 20s – were taken to hospital.
Their injuries are not thought to be serious.
Shortly after the robbery the stolen Range Rover was found on Bowland Drive in Fallowfield.
Four men aged 18, 19, 23 and 58 and two teenagers, both aged 17, have been arrested on suspicion of robbery.
They remain in custody for questioning.
Show More

Related Articles